Πολιτική επιστροφών
Αλλαγές Προϊόντων
Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί –θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο τηλ. 2271020637 ωστε να ενημερωθείτε για την διαδικασία αλλαγής-αντικατάστασης του προιόντος.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση του καταστήματος, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη, εάν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των 70,00€ , διαφορετικά ο πελάτης αναλαμβάνει με δικά του έξοδα την διαδικασία αντικατάστασης.
Δικαίωμα υπαναχώρησης-Ακύρωση παραγγελίας-Επιστροφή χρημάτων
Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση,χωρίς να αναφέρετε το λόγο και χωρίς επιβάρυνση (στην αξία του προίόντος), εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη μέρα που παραλάβατε το προϊόν.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
• Τα προϊόντα και η συσκευασία τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα
(πχ. Απόδειξη λιανικής ή Τιμολόγιο, και όλα τα συνοδευτικά όπως ετικέτες κτλ)
Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Λανθασμένες αποστολές
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει να μας καλέσετε στο 2271020637 εντός 3 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 15 ημερών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του με νέο ή την επιδιόρθωσή του εάν αυτό είναι εφικτό χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας.
Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, καλέστε μας στο 2271020637 έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/επιδιόρθωσης.
Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε την αντικατάσταση του από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας ή και μεγαλύτερης αξίας, με την υποχρέωση να καλύψετε την επιπλέον διαφορά που θα προκύψει.
Όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Μετά το πέρας των 15 ημερών η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.
*ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ.
**Όταν επιστρέφετε προϊόντα που έχουν επωφεληθεί έκπτωση / προσφορά από προωθητική ενέργεια, η επιστροφή των χρημάτων θα προσαρμόζεται αντίστοιχα.
*** Το e-bobires.gr θα αρνηθεί την επιστροφή προϊοντων σε περίπτωση που στην αρχική συσκευασία των προϊόντων – κουτί ή φάκελο προϊόντος – υπάρχουν κολλημένες ετικέτες αποστολής, ταινίες, και παρόμοια, που παραβιάζουν την ακεραιότητα και την εμπορική εμφάνιση της αρχικής συσκευασίας.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να τοποθετούνται σε συσκευασία (σακούλα) της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών ή άλλη συσκευασία, πάνω στην οποία θα μπορούν να κολληθούν τα έγγραφα επιστροφής (ετικέτες αποστολής κ.λπ.) της εταιρείας ταχυμεταφορών. Εαν δεν υπάρχει συσκευασία η εταιρεία μεταφορών θα σφραγίσει /εφαρμόσει κολλητική ταινία στην αρχική συσκευασία του προϊοντος με αποτέλεσμα την φυσική ζημιά της.
Όλα τα επιστραφέντα δέματα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη που παραδόθηκαν, χωρίς σημάδια, χωρίς κολλητική ταινία.
Την ευθύνη για την ύπαρξη συσκευασίας πάνω στην οποία θα κολληθούν οι ετικέτες επιστροφής την έχει αποκλειστικά ο πελάτης/αποστολέας.